נשירה

נשירה

Follow by Email

קוראים

רשומות פופולריות

Blogroll

תגובות אחרונות באתר

יום חמישי, 30 ביולי 2015
אני היחידה בארץ מוכת השמש הזאת שהולכת ברחוב עם שמשיה (מטרייה שעברה הסבה) כי השמש יורדת ממש חזק, ומרטיבה את כולי :)
שלשום כשהלכנו לאכול בחוץ שאלתי את הגדול אם יביך אותו שאקח מטרייה לדרך, והוא אמר שלא. אמרתי לו שיש שמש ממש חזק :) (על אותו משקל של גשם חזק). פשוט נמאס לי למרוח יום יום קרם הגנה על הזרועות והמחשוף והפנים - אני לא אוהבת שבתוך כמה ימים (אני משתזפת בקלות) אני נראית כאילו לבשתי חולצה - כל המקומות החשופים קצת חומים-אדומים, והשאר - לבן. המקסימום שאני מוכנה זה להיראות כאילו לבשתי בגד ים. אבל חולצה זה כמו פועל בניין :) (למה הם לא מורחים קרם הגנה??)
אלוהים שבשמיים הלא קיים, תן לי קצת שטויות למחייה. די לי מהרצינות האינסופית של החיים.
המון מטופלים מבטלים (ככה זה בחופשת הקיץ) אבל המטופל האחרון של אותו יום אף פעם לא מבטל (או זה שלפניו), כדי שאת לא תיהני מהביטולים ותצאי הביתה מוקדם, חלילה :)
טוב יש לי שתי דקות (למטופל שלפני האחרון :)

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Back to Top