נשירה

נשירה

Follow by Email

קוראים

רשומות פופולריות

Blogroll

תגובות אחרונות באתר

יום שבת, 25 ביולי 2015
הגדול, כשהיה קטן :)
לפני קצת יותר מ17 שניםשמתי פעם את התמונה הזו בבלוג, אני זוכרת. ועכשיו נזכרתי בה שוב. כמה חמוד ומתוק ומתולתל היה, וגם היום הוא חמוד ומתוק (וקוצני :) נזכרתי שכשהיה בן כמה ימים והתהלכתי איתו כה וכה בזרועותיי, הוא השמיע מין קול כזה כאילו שר, משהו שהיה יוצא דופן ונמשך דקה שלמה, לא סתם קול קצר, וחזר אולי רק פעם אחת נוספת בהזדמנות אחרת או אפילו לא זה. זה היה כל כך מיוחד ומוזר, תינוק כל כך קטן. מאיפה השיר הזה הגיע? סיפרתי אבל נראה שלא האמינו לי, או שלא נתפס. הייתי קוראת לרגליים שלו רגלונאים, ואת "מחי מחי כפיים" היה לנו גם בגרסה של "מחי מחי רגליים", וגם את ידיים למעלה עשינו עם הרגליים. הוא היה כל כך גמיש :).

 וזו הג'ינג'ית החוצפנית אך תלותית כל כך ומבקשת רק שילטפו אותה כל היום וכל הזמן.


הפרווה שלה נראית בדיוק כמו סוודר, ועל הרגליים יש לה גרביים עם פסים.

אנחנו נוסעים לים המלח בקרוב, ואני מחכה לזה, ומקווה שלא יהיה צפוף מדי, כי בדמיון שלי הים ריק ואין אנשים :). בלי לשים לב יוצא תשעה באב :) אז אולי לא יהיו הרבה אנשים. בתשעה באב גם התחלנו, אני ואבא שלו, את הקשר שהפך לנישואים. 

התחלתי לקרוא את המלון הלבן :) ספר סוטה :)) סתם. אני צוחקת. ספר מיוחד מאוד, מדהים אותי (2) איך אנשים יכולים לכתוב. למעשה קראתי הרבה ספרים שנדהמתי מהאופן הפתוח שבו נכתבו, מהעצמה שיש לאנשים לגעת במעמקי הנפש ולתת לה מילים. השיר האפי שבתחילתו מהמם מכל מיני בחינות. אני נזכרת בכל מיני דברים במהלכו. בתחושה ההיולית של המיניות הפורצת, הטבעית, שהיא כעין התחברות עם כל העולם וכל דבר חי, ובמגע הקרוב בין מין למוות. מתאים מאד לקריאה בים המלח :) האם חשבתם על השם ים המלח כפי שהוא? ים של מלח.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Back to Top