נשירה

נשירה

Follow by Email

קוראים

רשומות פופולריות

Blogroll

תגובות אחרונות באתר

יום שישי, 10 ביוני 2016
שלום כולם. מה שלומכם? בואו ונראה אם בלוגגר חזר לאיתנו.

הנה - עוד תוצאה של תרגיל כתיבה. ומה שמעניין שגם בפעם הקודמת התעסקתי באוכל (ובעצם לא באוכל, אבל בכל זאת).

גזר

לא, לא לאכול את הגזר? לא לאכול? גזר מתוק וכתום, הפה מתמלא ריר, גרמתי אותו קודם, נעים לשיניים שצמחו לי רק עכשיו ואפשר לנסות אותן, לגרם את שולי הגזר, את אמצעו, יש טעם שונה מסביב ובאמצע, לא, מישהו אומר לא, חכי, אני שומעת שקצת צוחקים, איש עם מכשיר שחור גדול וגם אמא שם, היא אומרת 'לא' בקול רציני אבל פניה מחייכות, היא עושה תנועה עם היד, ככה, מניחה אותה כלפי מטה יחד עם ה'לא'

הפה מתמלא ריר שוב, אני משתוקקת לטעם, החניכיים מגרדות והפה מתרטב, הגזר קריר ומתאים, אני לבנה והוא כתום, יש חתיכות קטנות שמתפרקות ממנו, הוא נרטב ממני, אני מגרדת אותו על החניכיים, זה נעים, קצת מתוק וקצת חריף

'לא'

אולי אם אשתף פעולה לא ישימו לב ולא ייקחו לי אותו, אני אעמיד פנים שאני לא אוכלת



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Back to Top