נשירה

נשירה

Follow by Email

קוראים

רשומות פופולריות

Blogroll

תגובות אחרונות באתר

יום רביעי, 2 במרץ 2016

אני נטולת מילים בזמן האחרון
אבל טום יורק מדבר במקומי

הוא מזכיר לי קצת אותך
לפחות חיצונית


הגוף שלו נראה חם ונושם
עטוף בחולצה חומה
עיניים עצומות כמעט כל הזמן
עושה מוזיקה
אני זוכרת את התחושה הזאת
של לחבק גו דק אבל רחב מזה שלי
שהוא חם ונושם וחי כולו חי
אני רואה על פניהם איך המוזיקה זורמת לתוכם כולם

איך לתאר את מה שאני מרגישה למשמע המוזיקה, חוץ מלומר שאני שבויה לגמרי, לכודה בעולם הזה, לא יכולה להרפות, להתרפות וללכת, יושבת זקופה ומסוחררת, נזכרת באהבות ישנות, בתחושה ההיולית של להיות מאוהבת עד תום, שמרכז הגוף שלך עולה באש צורבת אדומה וסגולה וצהובה היישר למעלה

זה ממש כואב לשמוע את המוזיקה שלו, כואב לכל האורך, מתפשט לכל הרוחב, פולש פנימה ולופת את הלב ביד חזקה
כל פעם שזה נגמר ומגיעה הדממה אני לא יכולה לסבול אותה. ואז הוא נאנח

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Back to Top