נשירה

נשירה

Follow by Email

קוראים

רשומות פופולריות

Blogroll

תגובות אחרונות באתר

יום ראשון, 28 ביוני 2015

גיליתי תופרת מקסימה ממש, מוכשרת מאד וזריזה להפליא, קרוב לבית. ילנה, הבאתי לה שתי שמלות וחולצה שהיה צריך לקצר, זוג מכנסיים שהיה צריך להצר (חשבתי בכלל לזרוק, ולא ידעתי מה לעשות איתן, אבל התיקון שעשתה להן הפך אותן לשמישות לגמרי). כל פעם שלבשתי אמרה - מה, ארוך! וכאילו קיבלתי בגדים חדשים - אהבתי אותם אבל בקושי לבשתי, כי לא נראה עלי טוב, ולא הבנתי מה לא טוב, עד שתפסתי - ארוך מדי. זה בגלל הסרט על אדית פיאף, שהייתה קטנטונת -
עכשיו מצאתי עוד שמלה ועוד חולצה ועוד זוג מכנסיים... שגם אותם צריך לתקן.


בבית החולים חיכיתי המון המון זמן, וקראתי עיתונים מדכאים ומפחידים. המנתח אף הוא קצת בילבל אותי - או שהיה לו עומס עבודה נורא והוא לא הספיק לגמרי לעבור על כל החומר, או שאולי דיברו איתו מבי"ח הקודם.. הוא רוצה להבין מה לא היה בסדר עם השתל שפעמיים "דעך" כדבריו, מה הסיבה, כי מרגיש לא נוח להציע לי ניתוח באוזן השנייה בלי לדעת שלא יחזור אותו המקרה גם בשנייה. לא ידוע מה קרה, לי לפחות. מבי"ח הקודם לא בטוח שמעבירים את כל המידע. אני ביקשתי אותו כמה פעמים, גם עם עו"ד.. ועדיין לא שלחו הכל.. ולקלינאית של הנוכחי שלחו קצת יותר, אבל לא ברור אם זה הכל.. והאם הוא יכול לקבל את המידע כולו, כרופא? אולי היה עדיף לחזור אליהם, כי אם הם יודעים מה קרה, אולי הם לא יחזרו על הטעות, אם אכן הייתה טעות. אבל אני לא רוצה לחזור לשם. וכך או אחרת זה העציב אותי, כי אני מאד רוצה את מה שהשתל הזה יכול לתת. אני מכירה הרבה אנשים שיש להם אותו, והם נהנים מאד מהשמיעה שהוא נותן להם. גם אני רוצה...
בינתיים אני צריכה לעשות צילום ראש כדי לראות שוב אם יש תזוזה של השתל ממקומו, וגם המנתח אומר שיאסוף עוד נתונים, ויהיה איתי בקשר כשיהיה לו מספיק מידע. ושנצטרך לשקול גם את האפשרות שגם בניתוח השלישי לא יהיו תוצאות יותר טובות מהאחרון, ואז אולי לשקול את כדאיותו של הניתוח. אני חושבת שאני קצת מדחיקה את האכזבה שאני חשה. מנסה לא לחשוב על זה כעת.

אחרי שחזרתי הביתה הייתי ככ עייפה שנכנסתי למיטה ולהפתעתי נרדמתי וישנתי, זה היה טוב כי לא ישנתי מספיק בלילה הקודם.
מחר לא בא לי ללכת לעבודה. אבל אני אומרת לעצמי להיות איתם לאט ובעדינות, בעיקר להקשיב, ולא נורא להתאמץ ולהיות במתח. להימצא במחיצתם ולהקשיב, גם להם וגם לעצמי.

תגובה 1:

Back to Top